De unde îmi cumpăr saboți medicali?

Nu știu câte dintre voi știți dar eu sunt asistent medical.Momentan nu lucrez într-un spital,ci într-un cabinet medical dar pe perioada când am făcut practică mi-am luat papuci medicinali de la dispotrading.ro .
După cum poate știi ținuta în spital este un obligatorie și fără saboți medicali nu poți.Atunci când profesezi în această meserie fără celebri saboți albi sau saboți medicali cum le se mai zice, nu prea poți lucra.Aceștia fac parte din ținuta obligatorie și aceasta trebuie respectată.
Mediul intraspitalicesc ne obligă să avem o anumită ținută.
De aceea atunci când vrei să alegi o pereche de saboți medicali damă sau bărbat, nu contează sexul ce contează să fie de calitate.
Aceasta contează în primul rând pentru că porți acești saboți albi chiar și 12ore.Nu știu dacă e mai complicat să alegi o simplă pereche de papuci sau o pereche de saboți spital, dar trebuie să ai în vedere câteva lucruri.
Acești saboți medicali damă contribuie la un mers comod și un echilibru perfect indiferent de greutatea persoanei care îi poartă.
Fața exterioară trebuie să fie din piele naturală de obicei de bovină,cu perforații pentru a permite aerisirea piciorului menținând o temperatură optimă  la nivelul piciorului.
De asemenea și interiorul trebuie să fie tot din piele naturală, pentru a preveni transpirația tălpii piciorului.Pielea folosită la confecționarea saboților medicali trebuie să fie tratată antibacterian
-Trebuie de avut în vedere și forma tălpii.Forma anatomică a tălpii trebuie să permită sprijinul piciorului pe întreaga suprafață a sabotului fără a determina apariția bătăturilor.
Talpa curbată a saboților medicali reduce stresul asupra coloanei vertebrale și a articulației genunchilor.
Purtarea lor, activează mușchii tălpii și ale picioarelor, îmbunătățind circulația sângelui și contribuie la prevenirea apariției varicelor la picioare.
talpa curbata a sabotilor medicali reduce stresul asupra coloanei vertebrale si a articulatiei genunchilor. - See more at: http://www.euro-medical.ro/blog/Sfaturi-saboti.html#sthash.OQYopm99.dpuf
Talpa acestor saboți spital trebuie să ofere o siguranță la mersul pe suprafețe lucioase, umede sau alunecoase.În spital te poți întâlni cu diferite substanțe și fluide pe pardoseală și nu ai voie să te trezești ca aluneci sau derapezi atunci când este nevoie mai mare de tine.




Și acum că am enumerat aceste câteva criterii după care poți să te ghidezi atunci când vrei să alegi o pereche de saboți medicali, nu îți rămâne decât să îi găsești pe cei perfecți pentru tine.
Eu mi-am găsit deja, preferații mei sunt cei cu imprimeu.


 
Da știu ziceam la începutul articolului că nu lucrez în spital,însă astfel de saboți poți să porți și în cabinet dacă vrei ceva mult mai comod decât încălțările tale obișnuite.

Aceste modele alese de mine se găsesc pe Dispotrading, un magazin online unde se găsesc atât echipamente medicale cât și echipamente și accesorii de unică folosință în industria alimentară sau chiar spa.
Așa dar dacă lucrezi în domeniu medical sau ai un salon spa, poți să intrii să vezi ofertele.